Jūs varat sākt savu tiešsaistes biznesu. Ja vēlaties gūt panākumus savā tiešsaistes uzņēmējdarbības projektā, jums jābūt pareizai domāšanai, jāizvēlas prasme kā jūsu ekspertīze, jāizveido tiešsaistes tīmekļa klātbūtne, jābūt stingram mārketinga plānam un jāturpina pielāgot savas stratēģijas, lai redzētu, kas jums vislabāk der. Šeit ir padomi, kā sākt savu tiešsaistes biznesu. ~ Ed.
Nekad nav bijis vieglāk sākt biznesu. Tātad, pirms mēs runājam par to, kā sākt savu jauno tiešsaistes biznesu, definēsim, kas ir tiešsaistes bizness.
Tiešsaistes bizness tiek veikts tikai caur internetu. Tas ir diezgan līdzīgs tradicionālajam biznesam, izņemot to, ka tas tiek darīts internetā.
Pieņemsim, ka jums ir konsultāciju bizness. Jūs konsultējat cilvēkus, lai pārvērstu viņus par attīstošiem līderiem. Tagad jūs varat izveidot sistēmu, lai ģenerētu potenciālos klientus, rēķinātu viņiem tiešsaistē, palīdzētu viņiem un saņemtu samaksu caur internetu.
Visu šo procesu veic caur internetu; mēs to saucam par tiešsaistes biznesu.
Es nekad neesmu darījis tradicionālo biznesu. Es sāku ar tīmekļa dizaina un mārketinga apgūšanu un piedāvāju savus pakalpojumus cilvēkiem visā pasaulē.
Tagad, kad mums ir labāka izpratne par to, kas ir interneta bizness, runāsim par to, kā to sākt.
5 padomi, kā sākt savu tiešsaistes biznesu
Es sniegšu piecus padomus, kas man prasīja desmit gadus, lai tos izprastu, un esmu pārliecināts, ka tie palīdzēs arī jums. Tātad, sāksim.
Iegūstiet pareizo domāšanu
Daudzi cilvēki uzskata, ka naudas pelnīšana tiešsaistē ir vienkārša. Bet ļaujiet mums būt skaidriem par kaut ko, jo tas ir vissvarīgākais jautājums, ar ko mums jānodarbojas tieši tagad, nevis vēlāk.
Tiešsaistes bizness ir likumīgs bizness. Nav iespējams nopelnīt naudu, spēlējot spēles.
Vismaz es nekad nevarēju nopelnīt naudu, spēlējot videospēles vai pavadot laiku internetā. Ja kāds to jums ieteiks… jūs šeit tērējat savu laiku.
Sava biznesa sākšana nozīmē lielu atbildību.
Tas ir tāpat kā tad, kad sākat tradicionālo biznesu. Lai izveidotu ilgtermiņa tiešsaistes biznesu, jums būs jāiegulda ievērojams laika un naudas daudzums.
Ja vēlaties sākt tiešsaistes biznesu, kas nozīmē, ka vēlaties būt uzņēmējs, jūs nodrošiniet sevi ar šo punktu izpildi.
- Jūs pilnībā pārņemat savas uzņēmējdarbības vadību un jums ir jādara lietas, vai nu jums ir prasmes vai nē. Jums tas ir jādara, ja zinat. Ja nezinat, jums būs nepieciešams nolīgt kādu, lai palīdzētu jums, bet galvenais ir darīt lietas.
- Jūs esat atbildīgs par klientu piesaisti savam biznesam. Atkal varat to darīt pats vai nolīgt aģentūru, lai palīdzētu jums.
- Nav citas iespējas: jo vairāk strādājat, jo veiksmīgāks kļūstat.
Iemācieties prasmi
Lai vadītu uzņēmumu, jums jāprot pārdot savu laiku par naudu. Jūs varat sākt e-komercijas biznesu, lai pārdotu produktus, bet tas nav mans ekspertīzes lauks. Es runāju par pakalpojumu orientētiem uzņēmumiem.
Lai palielinātu peļņu ar prasmi, vispirms jums tā ir jāapgūst un jāiemācās perfekti. Tas var būt pilnīgi viss.
Tas nav svarīgi, vai esat biznesa konsultants, tīmekļa dizainers, grafiskais dizainers vai kaut kas pilnīgi cits.
Jums jāspēj palīdzēt cilvēkiem, lai izveidotu uzņēmumu. Palīdzība citiem ir uzņēmuma pamatprincips. Naudas maģija notiek tikai tad, kad kalpojat citiem.
Tagad tam vajadzētu būt pašsaprotamam, ka jums vajadzētu būt apasionētam par savu prasmi. Tāpēc jūs esat biznesā nevis meklējat darbu: jūs vēlaties darīt to, kas jums patīk visvairak.
Ja jums ir daudz prasmju, nepiedavajiet pârâk daudz pakalpojumu. Tas ir tas, ko esmu mâcîjies grûtajâ ceļâ. Ja jums ir daudz dažâdu prasmju, uzrakstiet tâs sarakstâ un izvêlieties vienu.
Padariet to vienkâršu, lai nevajadzêtu tirgot simtiem unikâlu prasmju simtiem dažâdu auditoriju.
Tâlak ir norâdîts, kâ izvêlêties vienu prasmi… Es zinu, ka tas ir biedêjoši!
Pârliecinieties, ka jûsu prasme atbilst dažiem kritêrijiem, jo šis nav par jums; tas ir par viņiem (jûsu mêrķauditoriju)
Un to var uzzinât sev uzdodot šâdus jautâjumus:
- Kura prasme tev patîk visvairak?
- Kura prasme tirgû ir vispieprasîtâkâ?
- Kura no prasmju saraksta ir vispeļņackâ?
- Kura prasme ir visvieglâk nopelnît naudu?
- Un kurus cilvêkus tev rûp visvairak? Un noskaidro viņu dziļâko sâpi un atrisini to.
Izveidojiet tiešsaistes tīmekļa klâtbûtni
Tas nav obligâti nepieciešams, bet es to iesaku. Tagad varat iegût klientus tieši caur sociâlajiem medijiem bez tîmekļa klâtienes. Tomêr es iesaku koncentrêt uzmanîbu uz tiešsaistes klâtienes izveidi, kas pârstâv zîmolu.
Zîmolam ir daudz priekšrocîbu, tostarp spêja atdalît sevi no konkurentiem profesionâlâs attêla dêļ.
Vienîgâ svarîgâkâ priekšrocîba ir tava mêrķauditorija nâ pie tevis tieši.
Jûs neesat medîbâs pêc viņiem. Tas ir tas, kas izskatâs efektîvs mârketings.
Jûs nevarat pârliecinât cilvêkus un nevajadzêtu; viņi tikai zina ar ko nodarbojas. Viss kas tev tagad ir jâdara ir apstiprinât ka tu esi pareizais cilvêks lai palîdzetu viņiem.
Lai gan daudziem cilvêkiem it îpaši tiem kas nav tehniski zinoši izveidot tiešsaistes klâtieni var šķist biedêjoši.
Bet tu vari nolîgt aģentûru lai to izdarîtu tavâ vietâ vai nolîgt brîvmûlinieku lai to izdarîtu tavâ vietâ.
Atcerieties ka šis ir vienreizêjs ieguldîjums kas ilgtermiņâ atmaksâjas. Šeit ir tas ko tev bûs nepieciešams lai izveidotu spêcîgu interneta klâtieni:
- Mâjaslapa kas veicina tavu zîmolu.
- Tavi bloga raksti kas apraksta kas tu esi un kâ tu palîdzi nostiprina autoritati.
- Sociâlo mediju konti kas atbilst tavam biznesam. Ja meklê B2B auditoriju tev vismaz vajadzêtu bût profilam LinkedIn.
- Beidzot nolaižamâ lapa kas savâc e-pastus lai tu varêtu veidot dziļas attiecîbas ar apmeklêtâjiem/potenciâlajiem klientiem.
Izstrâdât digitâlo/tradicionâlo mârketinga plânu
Es pieņemu ka šis ir visnozîmîgakais uzņêmuma elements.
Diemžêl tas arî ir visvairak nepietiekami novêrtêtajos soļos start-up uzņêmuma procesâ. Un balstoties uz manu pieredzi esmu ļoti pârliecinats ka tâdêļ lielakoties uzņêmumi neizdodas.
Pieņemsim ka tev ir pasaules labakais mango koku mežs.
Tu esi ieguldîjis daudz darba lai nodrošinatu ka tavâm plantacijâm ir labakie mango koki.
Zemes un kokus skats ir elpu aizraujoss.
Pieņemsim ka tavi mango arî garšo labak neka citur pasaulê.
Bet te rodas problêma….
Neviens nezina kur atrodas šis saimniecîba. Par tavâm zemêm zina tikai tu un daži tuvi radinieki.
Tad ko tu domaji vai tu gûsi peļņu no tâm?
Tas ir bieži pieļauta kļûda gan jaunajiem gan pieredzêjušiem uzņêmêjiem. Viņi têrê daudz naudas savai mâjaslapai logotipam sociâlajiem medijiem utt. Tomêr viņiem trûkst mârketinga stratêģijas.
Viņi beigas nonak pie skaistas noslêptas mango zemes kas nevienu no vi